البحث

التفاصيل

اتحادیه از آزادگان جهان خواست از ملت فلسطین و مقدسات آن حمایت کنند

اتحادیه از آزادگان جهان خواست از ملت فلسطین و مقدسات آن حمایت کنند
اتحادیه جهانی علمای مسلمان از ملت‌ها، دولت‌ها و سازمان‌های حقوق‌بشری خواست از فلسطینیان حمایت کنند و مانع حملات راستی‌های افراطی به مسجد الاقصی شوند. شیخ علی قره داغی دبیرکل اتحادیه از ملت‌ها، دولت‌ها و سازمان‌های ذی‌ر‌بط خواست ضمن همبستگی با ملت فلسطین از یورش راستی‌های افراطی به مسجد الاقصی به بهانه‌ی راهپیمایی پرچم جلوگیری کنند. این راهپیمایی تحریک‌آمیز قرار است روز سه‌شنبه در قدس شرقی برگزار شود و ممکن است در بار دیگر وضعیت را در نوار غزه متشنج کند.  
شیخ قره داغی از نهادهای ذی‌ربط جامعه‌ی بین‌الملل خواست ضمن حمایت از شهروندان فلسطینی در برابر تجاوزات اشغالگران، هر چه سریع‌تر از بی‌حرمتی صهیونیست‌ها به مقدسات اسلامی و مسیحی جلوگیری کنند. 
وی حملات دولت اشغالگر و دستگاه‌های مختلف آن به شهروندان بیت المقدس و نمازگزاران مسجد الاقصی را محکوم کرد و این اقدامات را تروریسم هدفمند دولتی در راستای تکمیل حلقه‌ی یهودی‌سازی قدس و از بین بردن موجودیت عربی فلسطینی در این شهر دانست. 
وی تأکید کرد با ادامه‌ی بی‌حرمتی مقامات اسرائیلی به مسجد الاقصی از جامعه‌ی جهانی می‌خواهیم صهیونیست‌ها را تحت فشار قرار دهند تا به این اقدامات تنش‌زا و حمله به اماکن عبادی پایان دهند و به قوانین بین‌المللی و انسانی و کنوانسیون‌های حقوق بشری و قوانین بین‌المللی ویژه‌ی فلسطین گردن نهند.
وَاللَّهُ غَالِبٌ عَلَى أَمْرِهِ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ  [يوسف:21]
دکتر علی قره داغی 
دبیرکل


: الأوسمة



السابق
إحساس المؤمن بقيمة الوقت

البحث في الموقع

فروع الاتحاد


عرض الفروع