البحث

التفاصيل

اتحادیه بازداشت شیخ عکرمه صبری را محکوم کرد

الرابط المختصر :

اتحادیه بازداشت شیخ عکرمه صبری را محکوم کرد
اتحادیه جهانی علمای مسلمان از کشورهای عربی اسلامی، سازمان ملل متحد و سازمان‌های حقوقی خواست از ساکنان بیت‌المقدس در برابر تجاوزات اشغالگران حمایت کنند. 
شیخ علی قره داغی دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان اقدامات مقامات رژیم صهیونیستی در حق شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی و رئیس هیأت عالی اسلامی قدس و عضو هیأت امنای اتحادیه جهانی علمای مسلمان را محکوم کرد. به گزارش منابع خبری مقامات رژیم اشغالگر با یورش به منزل شیخ صبری او را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند. این در حالی است که هیچ دلیلی برای بازداشت مجدد وی ذکر نکرده‌اند. 
شیخ قره داغی این نوع اقدامات را خودسرانه و غیر قابل قبول خواند و آن را هتک آشکار اصول اولیه‌ی حقوق بشر و دخالت در امور مربوط به مقدسات مسلمانان و هیأت‌های دینی دانست. 
دبیرکل اتحادیه از جهان عرب و اسلام و سازمان‌های حقوقی و بین‌المللی خواست از تکرار این گونه اقدامات خصمانه جلوگیری کنند و اجازه ندهند بار دیگر اهالی بیت المقدس و شخصیت‌های آن در معرض بی‌حرمتی و بی‌اخلاقی قرار گیرند و حق طبیعی آنان در عبادت در مسجد الاقصی را تضمین کنند. 
شیخ قره داغی از فلسطینینان خواست وحدت و همدلی خود را در برابر توطئه‌هایی با هدف پایان دادن به موجودیت فلسطینیان در قدس شریف انجام می‌شود حفظ کنند. 
وَاللَّهُ غَالِبٌ عَلَى أَمْرِهِ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ
دکتر علی قره داغی 
دبیرکل


: الأوسمة



التالي
الزموا هذه والزموا بيوتكم
السابق
الاتحاد يقف مع المظلومين والمتظاهرين السلميين ويندد بشدة بالعنصرية والتمييز العنصري

البحث في الموقع

فروع الاتحاد


عرض الفروع